|
|
|
|
www.BoGu.xt.pl !! - tam przeniesione
Forum przeniesione na : www.BoGu.xt.pl |
|
|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
torrit
ZioM
Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 22:42, 01 Paź 2005 |
|
Okładka: [link widoczny dla zalogowanych]
-------------------------------------------------------------------------------------
America’s Army to zaawansowany shooter z widokiem z perspektywy pierwszej osoby. Zaawansowany w tym kontekście oznacza niesamowity wręcz realizm pola walki oraz doskonałe uwzględnienie praw fizyki – dzięki silnikowi Unreral Tournament 2003. Nasze zadanie to sterowanie poczynaniami żołnierza US Army, który ma stawić czoła wrogim oddziałom. Ta tworzona przez amerykańskie siły zbrojne gra jest fantastycznie realistyczna, bardzo dynamiczna, wymagająca drużynowego zgrania, przeznaczona tylko do trybu wieloosobowego oraz w pełni darmowa. To właśnie między innymi te właściwości czynią AA w wąskich kręgach pozycją kultową.
Skoncentrowanie aspektu rozgrywki głównie na tryb multi-player z pewnością przerzedziło krąg odbiorców, jednak nie jego masowe powiększanie jest głównym celem programistów odpowiedzialnych za projekt AA. W zamierzeniach twórców gra miała zachęcić młodych Amerykanów do wstępowania w szeregi US Army, która nie narzekała na nadmiar poborowych w czasach szarpanych konfliktami po tragedii WTC. Determinacja autorów musiała być ogromna, skoro zdecydowali się wydać grę propagującą zabijanie.
Pierwsza wersja, zwana swego czasu Recon, pojawiła się już ponad trzy lata temu. (gra ukazała się w 1 Lipca 2002)Pamiętam świetnie czasy, gdy grupka entuzjastów na forum GOLa zachwycała się możliwościami tej gry. Wcielając się w żołnierza US Army, gracz stawał przed zadaniem odparcia ataków wrogich jednostek na kilku wówczas dostępnych mapach. Zadanie teoretycznie proste, a całość przypominała pokrótce schematy znane z innych wieloosobowych rozgrywek. Ta jednak, pod względem wymaganych umiejętności gracza, była znacznie bardziej restrykcyjna od większości podobnych jej symulatorów.
Przede wszystkim AA zawiera w sobie trening dla nowicjuszy, wymagany do gry na serwerach autoryzowanych (o nich dalej). To sprawia, że podczas zabawy rzadko padają zbędne pytania, a śmierć z ręki niezorientowanego kolegi z drużyny jest na pewno rzadziej niż w innych tego typu grach (choć i tak nad wyraz często) spotykanym zjawiskiem. Począwszy od takich wydawałoby się banalnych zadań, jak nauka strzelania, bogato okraszone opisami (w języku angielskim) treningi nauczą Cię sterować żołnierzem na polu walki oraz korzystać z różnych wersji amerykańskiego ciężkiego uzbrojenia. Będą również ćwiczenia w terenie zabudowanym, mające na celu zaznajomienie Cię z zasadami postępowanie podczas walki w ciasnych pomieszczeniach. Słowem – nauczysz się wielu zasad przetrwania, bardzo przydatnych na polu walki.
Idea rozgrywki
[img]http://www.americasarmy.pl/screeny/Medic_Training04_1024x768.jpg
[/img]
Zasady rozgrywek wieloosobowych (aktualnie do 26 graczy jednocześnie) mogą wydawać się na początku lekko zagmatwane. Na każdej z kilkunastu ciągle modernizowanych i dodawanych map gracz może wybrać jedną z dwóch drużyn: defensywną lub ofensywną. Następnym krokiem jest wybranie klasy żołnierza, która to określa uzbrojenie, jakim przyjdzie nam walczyć. Tak przygotowany, możesz oczekiwać na włączenie się do gry.
[img]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Q: What are the minimum system requirements for the Windows 2.4 version?
A: The minimum system requirements for the game are:
3-D graphics card with 64 MB memory and support for hardware transformation and lighting
1.5 GHz processor or equivalent
English version of Windows(r) 98/ME/2000/XP Operating System with all updates
256 MB RAM (384MB for Windows 2000/XP)
2.00GB of uncompressed hard disk space for game files
Quad-speed CD-ROM (600K/sec sustained transfer rate) for CD-ROM installation (not required for downloaded installation)
Windows 98/ME/2000/XP compatible system (including compatible 32-bit drivers for CD-ROM drive, video card, sound card, mouse and keyboard)
DirectX(r) 9.0
DirectX(r) 9.0 or higher compatible sound card and drivers*
56.6 Kbps modem or higher network connection (40Kbps or better connection) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez torrit dnia Sob 22:58, 01 Paź 2005, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Piterro
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 22:49, 01 Paź 2005 |
|
;D Bardzo fajnie napisac= D grąłm w AA =D Ale mówią Że teraz ma bardzo duże wymagania =Dczy mógłbyś je tu napisać =D na górze =pp |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
torrit
ZioM
Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 23:02, 01 Paź 2005 |
|
podałem minimalne wymagania
rekomendują:
karte graficzną ze 128MB RAMu (z 256MB jak chcesz mieć łądniejszą grafę ;p)
512MB RAM
procesor 2.4 GHz
2GB miejsca na dysku
i windowsa z najnowszymi łatkami
gra zajebista, gram w to juz ponad dwa lata - od wersji 1.5 ( lada chwila ma się ukazac wersja 2.5) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Piterro
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Nie 8:50, 02 Paź 2005 |
|
uhuhuhu =D nie pojdzie mi =p mam 700 mhz =p i mam 256 ram =p nie pojdzie mi =p
Karta grafa 64 =/ tragedia =p |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
torrit
ZioM
Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Nie 15:13, 02 Paź 2005 |
|
masz pecha |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Piterro
Administrator
Dołączył: 19 Lip 2005
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 10:30, 08 Paź 2005 |
|
no mam =p ale jak gra miała mniejsze wymagania to sie bardzo fajnie gralo =D =p teraz sux =D =] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|